KO DOD REKLĀMAS AĢENTŪRU IZMANTOŠANA UZŅĒMĒJAM?

21. gadsimtā jebkāda veida produkta vai pakalpojuma virzība pie patērētāja nav iedomājama bez reklāmas. Ņemot vērā to, ka mūsdienās ik uz soļa ir atrodams tik liels preču un pakalpojumu klāsts, ka nepieciešams padomāt vairākas reizes par to, ko no visa izmantot, ir tikai loģiski, ka ietekmīga un pamanāma reklāma, ir veids kā par savu piedāvājumu pavēstīt patērētājiem. Vislabāk par to, kā savu produktu vai pakalpojumu piedāvāt esošajiem un topošajiem klientiem izdarīs mārketinga aģentūras speciālisti, kuri to dara ikdienā un zina dažādus paņēmienus kā sasniegt vēlamo efektu. Reklāmas digitālā aģentūra Latvijā un visur citur pasaulē izmanto dažāda veida mārketinga stratēģijas un veidus, kā sasniegt vēlamo mērķauditorijas grupu. Eiropas Savienībā pagājušā gadā stājās spēkā jauna personas datu regula, kas tiek vērtēta divējādi, taču savā ziņā ir atvieglojusi personalizēto reklāmas piedāvājumu izstrādi un virzību pie klienta.

KĀ IZVĒLĒTIES PIEMĒROTĀKO MĀRKETINGA RĪKU SAVAI PRECEI?
Reklāmas aģentūrās strādājošie speciālisti vislabāk spēs izvēlēties to, kāda veida mārketinga rīki un reklāmas kampaņas ir vispiemērotākās katras preces vai pakalpojuma virzībai pie patērētāja. Mārketinga rīki ir iedalāmi dažādās grupās, vadoties pēc to funkcijām un izmantošanas iespējām, bet vispopulārā tos ir iedalīt tiešajā un netiešajā mārketingā. Mūsdienās visizplatītākā ir tiešā mārketinga forma, jo šādi ir iespējams sasniegt patērētāju un piedāvāt tam vispiemērotākos pakalpojumus un preces. Mūsdienu tehnloģiskie risinājumi dod iespēju klientu sasniegt visātrāk un visprecīzāk, jo, piemēram, nemaz ne tik senā pagātnē, tieša reklāma konkrētai patērētāju grupai, izmaksātu ļoti dārgi. Pieejami dažādas tiešā mārketinga formas, kas ir ļoti iedarbīgas – e-pasta mārketings, mobilais mārketings, sms mārketings, lojalitātes programmasn tamlīdzīgi servisi. Pie netiešajiem mārketinga veidiem var pieminēt afišas un reklāmas, kas ir redzamas uz ielām, reklāmas bukletus un avīzes mūsu pastkastītē.

MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS LOMA PREČU VIRZĪBĀ.
Preces vai pakalpojuma noieta ražīgumā lielu lomu spēlē tieši pareizas mārketinga stratēģijas izvēle. Izvēloties nepareizu reklāmas kampaņas veidu savam piedāvājumam, ir viegli iekrist galējībās un klientu atbaidīt nevis piesaistīt, tādēļ, profesionāļu palīdzība ir ļoti svarīga, it īpaši reizēs, ja tirgū ienākat ar inovatīvu preci vai pakalpojumu. Nedrīkst arī aizmirst par kvalitāti gan ražošanas posmā, gan reklāmas piedāvājumā. Vislabākie panākumi balstās uz savstarpēju cieņu visu iesaistīto starpā – ražotāja, reklāmas virzītāja un klientu vidū!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *